آمار فروش کمیک بوک در ماه مارس ۲۰۱۸

در ماه مارس نیز مثل همیشه شاهد فروش چشمگیر عناوین مختلف دی سی و مارول بوده ایم و بازهم صدرنشینی رویداد «متال» و «ساعت قیامت»!

آمار فروش کمیک بوک

طبق این آمار که رتبه بندی آن بر اساس تعداد جلد صورت گرفته، آخرین قسمت از رویداد محبوب شب های تاریک: متال پرفروش ترین کمیک بوک ماه گذشته بوده است و بعد از آن قسمت جدید کمیک محبوب دیگر انتشارات دی سی یعنی ساعت قیامت قرار دارد و این دو عنوان همانند گذشته محبوب ترین کمیک بوک های ماه بوده اند.

و باز هم دو شماره پیاپی از سری بتمن (قسمت دوم و سوم آرک داستانِ «همه آیوی را دوست دارند») در این جدول دیده می شود. ششمین قسمت از داستان جسورانه «بتمن: شوالیه سفید» نیز در رتبه دهم قرار گرفت. بنابراین، انتشارات دی سی نیمی از ۱۰ عنوان پرفروش ماه را به خود اختصاص داده است.

اما، شماره اخیر سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز بیشترین فروش را در میان کمیک بوک های انتشارات مارول داشته است. بعد از آن، اولین قسمت از عنوان جدید سلاح اِچ (Weapon H) که در آن مخرب ترین سلاح زنده (ترکیبی از هالک و ولورین) متولد می شود! همچنین شماره ۷۰۵ از سری کمیک های Mighty Thor نوشته جیسون آرون با عنوان مرگ ثور قدرتمند، و اولین شماره از رویداد جدید Infinity Countdown که البته پیش زمینه ای برای رویداد آینده‌ی مارول می باشد.

یکی دیگر از کمیک های متفاوت انتشارات ایمیج به نام Oblivion Song نوشته رابرت کرکمن هم توانست در جدول جای گیرد.

انتشارات کمیک

همچنین با توجه به جدول بالا، طبق معمول انتشارات مارول، دی سی و ایمیج بیشترین سهم را در فروش عناوین به خود اختصاص داده اند.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments