دانلود انیمیشن سریالی بتمن – The Batman

انیمیشن سریالی بتمن (The Batman) محصول شبکه ی نت فلیکس (Netflix) می باشد. این انیمیشن به قدری فوق العاده است که موفق به دریافت ۶ جایزه ی امی (Emmy Awards) شده و یکی از بهترین اقتباس های انجام شده در دنیای انیمیشن می باشد. این مجموعه تلویزیونی با وجود اینکه داستانی مستقل از کمیک های بتمن دارد اما از همان عناصر داستان های بتمن استفاده کرده و توانسته وفاداری خود را نسبت به شخصیت های دنیای بتمن حفظ کنـد.


توضیح داستان: بروس وین، جوان ۲۶ ساله ای می باشد که به مدت ۳ سال نگهـبان شهر گـاتهام بوده و از درون سایه ها به مبارزه با جرم و جنایت می پرداخت. با وجود اینکه هر قسمت روایت داستان جدیدی می باشد ولی در مجموع این ۵ فصل با هم مرتبط بوده و در فصل اول شاهد شخصیت پردازی و زمینه چینی سریال برای فصل های بعد می باشیم در فصل دوم درگیری بتمن با دشمنانش از قبـل جذاب تر می شود و در فصل سوم است که ما شاهد بت گرل و کمیسر گوردون خواهیم بود که بعد از گذشت دو فصل اکنون بتمن به عنوان قهرمان شهـر محسوب می شود. (در فصل اول و دوم، ۲ کارآگاه دیگـر به نام های اتان بنـت و الـن یـن به دنبال تعقیب بتمن می باشند و بتمن به عنوان یک پارتیزان در لیست مجرمین است.) در فصل چهارم شاهـد یار قدیمی بتمن در کمیک ها یعنی رابین می باشیم و دیدن رابین و بت گرل در کنار هم به عنوان همکار های بتمن یکی از جاذبه های ستودنی فصل چهارم می باشد و در آخر فصل پنجم سریال، ارتبـاط بتمن با اعضای لیگ عدالت را می بینیم…

این سریال از یک بتمن/بروس وین جوان و سرزنده آغاز می شود که در فصل های بعد به بلوغ می رسد و به همین دلیل است که احساس می کنیم سریال یک روایت زنده و معنادار دارد.

عنوان: بتمن (The Batman)

سازندگـان: Michael Goguen , Duane Capizzi

صـداگـذاران: بتمن (Rino Romano)، آلفـرد (Alastair Duncan)، جـوکر (Kevin Michael Richardson)، پنگـوئن (Tom Kenny)، آدام وسـت (شهردار Marion Grange)، کمیسـر گوردون (Mitch Pileggi) و… (با حضور افتخاری Kevin Conroy و Mark Hamill و David Faustino)

تعداد قسمت ها: ۶۵ قسمت (در ۵ فصل ۱۳ قسمتی)

زمان (هر قسمت): ۲۲ دقیقه

میانگین حجم (هر قسمت): ۹۹ مگابایت

ژانـر: انیمیشن – اکشن – جنایی – ماجراجویی – علمی تخیلی

تاریخ انتشـار: ۲۰۰۸-۲۰۰۴

فصل اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments