دانلود موسیقی متن مرد عنکبوتی ۱

اگر بخواهیم لیستی از به یاد ماندنی ترین و تاثیر گذار ترین موسیقی متن های ساخته شده برای فیلم های کمیک بوکی تهیه کنیم قطعا موسیقی های ساخته شده به دست دنی الفمن برای دو فیلم اول از سگانه ی مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی در رتبه های نخست قرار می گیرد.

در کنار تمامی بخش های فنی، نکته حائز اهمیت در ساخت موسیقی متن یک اثر پرداخت مناسب آهنگساز به ژانر و تم آن فیلم است، موضوعی که اگر درست به آن پرداخته شود قطعا اثر نهایی جایگاه بالاتری در بین شنوندگان پیدا می کند و در نهایت موجب خلق آثاری به یاد ماندنی می شود.

و این نکته ای است که دنی الفمن به صورت تمام و کمال بر روی آن تمرکز کرده و به بهترین نحو آن را عملی می کند. این آهنگساز با بهره گیری از تجربه های قبلی خود در فیلم های کمیک بوکی نظیر بتمن ساخته تیم برتون، با استادی تمام توانسته با کنار هم قرار دادن تمامی عناصر مورد نیاز و اضافه کردن چاشنی حماسی و مناسب برای یک ابرقهرمان یکی از به یاد ماندنی ترین موسیقی های متن فیلم های کمیک بوکی را به وجود بیاورد.

به یقین می توان عنوان کرد تمی که این آهنگساز برای شخصیت مرد عنکبوتی پدید آورد در کنار دیگر آثار برجسته در سایر فیلم های کمیک بوکی جزو شناسنامه این ژانر به حساب می آید و تا سال های سال با شنیدن آن، تازگی و طراوت اثر در شنونده احساس می شود.

موسیقی متن مرد عنکبوتی ۱

موسیقی متن مرد عنکبوتی 1

نام آلبوم: (Spider-Man (Original Motion Picture Soundtrack

نام آهنگساز: دنی الفمن

سال انتشار: ۲۰۰۲

فرمت: Mp3

کیفیت: ۳۲۰kbps

حجم: ۱۱۱MB

مدت زمان: ۴۵:۰۱

لیست ترک ها:

Main Title
Transformations
Costume Montage
Revenge
First Web
Something’s Different
City Montage
Alone
Parade Attack
Specter of the Goblin
Revelation
Getting Through
Final Confrontation
Farewell
End Credits

4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments