اطلاعات جدیدی از رویداد بعدی دی سی با نام Leviathan منتشر شد

مدتی پیش بود که برایان مایکل بندیس (نویسنده‌ی جدید سری کمیک های سوپرمن و کمیک های اکشن) با انتشار چندین عکس در صفحه‌ی اینستاگرام خود، نوید رویداد مهمی با محوریت سوپرمن به نام Leviathan را داد؛ رویدادی که در آن قرار است با الکس مالیو (طراح سری Scarlet و Daredevil) برای باری دیگر همکاری کند.

بندیس در رابطه با این رویداد جدید گفت:

به زودی خبرهای زیادی در رابطه با اون (رویداد Leviathan) خواهید شنید. این رویداد بزرگ، برای جهان کمیک های دی سی خیلی مهمه. ارزشش رو داشت که بخاطرش، وقفه‌ در انتشار بسیاری از کمیک هامون بندازیم.

بندیس هم چنین در رابطه با طراح این سری یعنی الکس مالیوْ، افزود:

این رویداد ویژه به الکس مالیو اجازه میده، هر کاری رو که تا الان می خواسته با دی سی انجام بده رو به سرانجام برسونه!

او هم چنین اشاره کرد که بعد از این رویداد، یا کار بر روی سری Scarlet را ادامه می دهند، یا بر روی پروژه‌ی مستقل دیگری کار خواهند کرد.

لازم به ذکر است که اولین همکاریِ برایان مایکل بندیس و الکس مالیو به کمیک Sam and Twich برمی‌گردد که داستان دو پلیس را در دنیای کمیک های اسپاون روایت می کرد. آن دو هم چنین با یکدیگر در سری کمیک های دردویل، مون نایت و اسپایدر-ومن نیز همکاری کرده‌اند.

هم چنین جالب است بدانید در حال حاضر گروهی به نام Leviathan در جهان کمیک های دی سی وجود دارد که توسط گرنت موریسون و دیوید فینچ در سال ۲۰۱۱ خلق شد. فعالیت این گروه در جرایم سازمان یافته و تروریسم در مقیاسی جهانی است.

این گروه که توسط تالیا آل گول رهبری می شد، نقش بسزایی را در سری کمیک های Batman Incorporated ایفا کرد. وظیفه‌ی این گروه، گسترش جرم و جنایت و هرج و مرج بود که بخاطر کینه‌ی شخصی تالیا آل گول از بتمن (سر کشمکش های عاشقانه) صورت می گرفت. بعد از شکست خوردن این گروه، تمامی منابع و بنای آن به گروه دیگری با نام Spyral رسید که دیک گریسون (نایتوینگ) نیز مدتی برای جاسوسی عضو این گروه بود.

سوپرمن

در حال حاضر برایان مایکل بندیس زمینه چینی های این رویداد را در سری کمیک های سوپرمن و کمیک های اکشن انجام داده است. او هم چنین چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در حال کار بر روی داستانی است که در آن شاهد حضور گروه های Leviathan و Spyral و Checkmate (از دیگر گروه های مخفی جهان دی سی) خواهیم بود. همین طور به تازگی در قسمت ۱۰۰۶ سری کمیک های اکشن، اشاره شد که آرک بعدی با عنوان Rise of Leviathan منتشر می شود؛ پس احتمالاً سری کمیک های اکشن، مقدمه‌ای بر رویداد Leviathan خواهد بود.

پیش از آن که بندیس و مالیو کار بر روی این پروژه را آغاز کنند بر روی یکی از داستان های قسمت هزارم سری کمیک های کارآگاهی کار خواهند کرد.

8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments