مارول برای ساخت انیمیشن های سریالی با شبکه Hulu همکاری خواهد کرد

بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه‌ی Hulu با یکدیگر قراردادی مبنی بر ساخت پنج سریال انیمیشنی جدید، با حضور برخی از کاراکترهای گمنام انتشارات مارول امضا کرده‌اند. در ادامه به معرفی این سریال ها خواهیم پرداخت.

این سریال ها عبارت اند از: Marvel’s M.O.D.O.K و Marvel’s Howard The Duck و Marvel’s Hit-Monkey و Marvel’s Tigra & Dazzler Show که در نهایت در سریال Marvel’s Offenders شاهد کراس اور قهرمانان این چهار سریال با یکدیگر خواهیم بود.

اطلاعات منتشر شده از مشخصاتِ این سریال ها به این گونه است:

سریال انیمیشنی Marvel’s M.O.D.O.K:

این سریال بر روی یک فرد شرور با کله‌ای بزرگ و بدنی کوچک تمرکز دارد که در تلاش است تا سازمان مجرمانه‌ی خود را اداره کند. این سریال توسط جوردن بلام و پیتون ازوالد نوشته خواهد شد و جف لوب تهیه کننده‌ی آن می باشد.

سریال انیمیشنی Marvel’s Hit-Monkey:

یک داستان تاریکِ سینماتیک و بامزه درباره‌ی یک میمون برفی ژاپنی که توسط روح یک آدمکش آمریکایی برای گرفتن انتقام تعلیم می بیند و راهی به دنیای زیرینِ توکیو می یابد. فیلمنامه‌ی این سریال توسط جاش گوردون و ویل پک به نگارش در خواهد آمد و توسط جف لوب تهیه کنندگی خواهد شد.

سریال انیمیشنی Marvel’s Tigra & Dazzler Show:

این سریال، داستانِ دو قهرمان و دوست صمیمی، با نام های دزلر و تیگرا را روایت می کند که برای کسب شهرت در میان انسان هایی با قدرت های فوق بشری، تلاش می کنند. چلسی هندلر و اریکا ریوینوجا نویسندگان این اثر خواهند بود و جف لوب نیز دوباره برای تهیه کنندگی بازخواهد گشت.

سریال انیمیشنی Marvel’s Howard The Duck:

در این سریال قرار است با هاوارد اردکه، اردک آمریکایی و جنگجوی محبوب، همراه شویم که در دنیایی دیگر گیر افتاده است و باید با کمک یار خود یعنی بِوِرلی به دنیای خود بازگردد. آن هم قبل از اینکه دکتر بانگ که شرور داستان است او را نابود کند! کوین اسمیت و دیو ویلیس فیلمنامه نویسان این اثر خواهند بود و جف لوب نیز تهیه کننده‌ی آن را بر عهده خواهد داشت.

سریال انیمیشنی Marvel’s Offenders:

با وجود اینکه هیچ کسی از آن ها تقاضا نکرده اما مودوک، هاوارد اردکه، دزلر، تیگرا و هیت مانکی مجبور می شوند برای نجات جهان و بخش هایی از یونیورس با یکدیگر همکاری کنند. هر چند به نفع ماست که این کار را نکنند! ضمن اینکه همانند عناوین پیشین، تهیه کنندگی این اثر هم با جف لوب خواهد بود.

لازم به ذکر است که سریال Marvel’s Tigra & Dazzler Show اولین سریال مارول است که در آن شاهد همکاری بین یک کاراکتر از سری کمیک های افراد ایکس و یکی دیگر از قهرمانان اورجینال مارول هستیم. این مسئله نمایانگر آن است که توافق بین دیزنی و فاکس با موفقیت پیش رفته و نتایج آن را زودتر از آنچه که پیش بینی می شد خواهیم دید.

Marvel's Offenders

هم چنین عنوان Marvel’s Offenders به یکی دیگر از سریال های مارول با نام Marvel’s Deffenders اشاره دارد که کراس اوری بین قهرمانان سریال های مارول در شبکه نتفلیکس بود. جف لوب در رابطه با این سریال این چنین گفت:

یه کله گنده، یه میمون، یه خانم ببر نما و یه ملکه‌ی دیسکو. و همین طور یه اردک. هیچ کسی به جز بخش تلویزیونی مارول و شبکه‌ی Hulu نمی تونست این کار رو بکنه!
مودوک، دزلر، تیگرا، هاوارد اردکه و هیت مانکی یه تیم تشکیل میدن که هیچکس درخواستش رو نکرده بود… به اسم The Offenders! (فقط صبر کنید تا بفهمید که کی قراره تیم رو رهبری کنه!)
ما یه استعداد عظیم داریم که یه سریال انیمیشنیِ بزرگسالانه‌ی فوق العاده، بامزه، نو و شگفت انگیز رو بسازیم. واقعاً هیجان زده‌ام تا ببینم نتیجه‌ی کار چی میشه.

این اولین بار نیست که کاراکترهای مارول راهی شبکه‌ی Hulu شده‌اند. سریال Marvel’s Runaways نیز از دیگر سریال های است که حاصل همکاری مارول با شبکه‌ی تلویزیونی Hulu می باشد. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ و فصل دوم آن در دسامبر سال ۲۰۱۸ پخش شد.

تا کنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ پخش این سریال ها در دسترس نیست و باید منتظر اخبار رسمی و صحبت های آینده‌ی جف لوب بمانیم.

15 نظرات
  1. ارشیا بشیری می گوید

    راستش باید قبول کرد هیچ کدوم از انیمیشن های مارول به گرد پای دی سی هم نمیرسن، یکی دوتا خوب توشون هست تک و توک، ولی کلی در نظر بگیریم عملکرد شون نسبت به دی سی خیلی ضعیف بوده و با توجه به اینکه توی شبکه دیزنی پخش میشدن اکثراً حالت بچه گونه و تین ایجری داشتن.
    این نبوغ جف لوب رو میرسونه که رفته سراغ سریال انیمیشنی، اون هم با درجه سنی بزرگسال! و با شخصیت های گمنام مارول…
    یعنی عملاً میخواد ثابت کنه، مارول هم میتونه به دستاوردهای دی سی برسه و چیزی کم و کسر نداره.
    امیدوارم انیمیشن های خوبی بشن، از مارول هم چندتا انیمیشن درست و حسابی ببینیم.

    پ.ن: قبل از اینکه چندتا بزرگوار بیان و اشاره کنن به انیمیشن های سریالی کلاسیک مثل اون انیمیشن خاطره انگیز دهه ۹۰ یا انیمیشن اسپایدرمن خارق العاده، ضمیمه کنم که با اون انیمیشن ها کاری ندارم، به طور کلی وضع انیمیشن های مارول نسبت به دی سی ضعیفه، حالا ۳ تا انیمیشن سریالی عالی از اسپایدرمن و یه انیمیشن سینمایی از دکتر استرنج، با یکی دوتا اقتباس از ایکس من و اونجرز، عملکرد چندان چشمگیری نیست وقتی که دی سی میاد از یانگ جاستیس سریال انیمیشنی میسازه. البته این ضعف مربوط به دوره‌ی مدرنه، توی دوره‌ی مدرن مارول عقب مونده توی انیمیشن، وگرنه توی انیمیشن های کلاسیک جفت کمپانی ها صاحب نظرند.

  2. عادل اسلامی می گوید

    بنظرم واقعاً حرکت درست و بجایی بود و کاملاً هم متناسب با شرایط فعلی تلویزیون. هرچی باشه در دوره‌ای داریم زندگی می‌کنیم که انیمیشن های سریالیِ بزرگسال بهترین دستاورد هاشون رو داشتن و بازار رقابت توی این زمینه واقعاً گرمه.

    حرکت درست بعدی هم نوع انتخاب شخصیت ها هستش بنظرم، چون شخصیت هایی انتخاب شدن که در دنیای کمیک چندان بهشون بها داده نشده و از طرفی همین موضوع دست سازنده‌ها رو کاملاً باز می‌ذاره و باعث نوآوری های زیادی می‌شه. البته اگه خود سازنده ها بتونن به درستی از موقعیت پیش رو استفاده کنن. در کل امیدوارم شاهد سریال های موفقی باشیم.

    در ضمن ممنونم از جناب اسدی بابت پوششِ کامل خبر D:

  3. آرمان صفا می گوید

    اتفاقا یه زمانی هم این باور بود که شخصیت های دی سی بیشتر پتانسیل انیمیشن دارند تا مارول

    مثه همین باور برعکسی که  که تو سینما وجود داره

    ولی از نظر من جفتش غلطه

    دلیل موفقیت انیمشن های دی سی هم به همون فیلم نامه خوب و درست نشون دادن ذات شخصیت هاش می گرده

    انیمیشن های دی سی هم چند سال اخیر افت داشتند که سال ۲۰۱۸ واقعا یه نقطه یازگشتی بود به روزای اوجش

    منتها چیزی که منو باز اذیت می کنه حضور بیش از حد سم لیو به عنوان کارگردان هست

    باید به کسای دیگه هم فرصت بدن تا دیدگاه های جدیدی رو وارد یونیورس انیمشن های دی سی کنند. این چند سال اخیر رو همش دادن به این آدم متاسفانه و کارارش هم هی بگیر نگیر داشته.

  4. آرمان صفا می گوید

    یه نکته درستی هم که عادل گفت همین استفاده از شخصیت های گمنام تر هست. واقعا خسته شدیم از بس از شخصیت های درجه یک فیلم ساختن

    مخصوصا دی سی که شور بتمنو در آورده بود این چند سال اخیر. بابا از فلش و گرین لنترن و آکوامن و بقیه بساز یکم. از کنستانتین ساختی مگه بد بود. بهترین انیمیشن ۲۰۱۸ دی سی هم شد از نظرم.

    مردیم بس بتمن و اسپایدرمن و سوپرمن دیدیم

    یانگ جاستیس یکی از نقاط قوتش همینه که هر فصل کاراکترای جدید میاره و به اندازه کافی هم بهشون می پردازه

  5. Deadpool می گوید

    شبکه Hulu اعلام کرده علاقه مند به خرید حق رایت سریالهای کنسل شده نتفلیکس مارول و ساخت ادامشونه.اگه این اتفاق بیفته  واقعا عالی میشه.فقط امیدوارم این شبکه بتونه ادامشونو مثل فصل هایی که نتفلیکس ساخته خوش ساخت و درجه یک بسازه.چون واقعا حیفه سریال های لوک کیج و آیرون فیست و دردویل ناقص بمونند‌.جسیکا جونز هم معلوم نیست فصل ۳ به اتمام برسونن یا مثل این سریالا ناقص تموم بشه بعد کنسل!

  6. Captain Steve Lover می گوید

    سریال راناویز که موفق بود. هم بیننده های خودشو داشت هم نقد های خوبی گرفت. باید دید چی میشن این انیمیشنا.

    در مورد تاریخچه ی انیمیشن های مارولم، توی عصر مدرن خب نمیشه به طور کلی واژه ی “انیمیشن” رو به کار برد. انیمیشن سریالی، بله قطعا دیسی موفق تر بوده. اما انیمیشن های سینماتیک که اکران گسترده شدن. فکر میکنم اینتو اسپایدرورس قطعا بهترین انیمیشن کمیکی ای بوده که اکران شده دیگه، نقد هاش هم اثبات میکنه. ولی توی انیمیشن های سریالی باید دید فعلا با اینا چکار میکنه.

    ….

    یه سوال داشتم دوستان، چطوره که کمیک های استاروارز رو مارول اینترتیمنت پخش میکنه دقیقا؟! یعنی اینم مربوط به همون موضوع میشه که دیزنی لوکاس فیلم رو ۸ سال پیش خرید؟! بخاطر همینه؟! چرا ناشر کمیک های استاروارز مارول هست؟!

    1. آرمان صفا می گوید

      “اما انیمیشن های سینماتیک که اکران گسترده شدن. فکر میکنم اینتو اسپایدرورس قطعا بهترین انیمیشن کمیکی ای بوده که اکران شده دیگه، نقد هاش هم اثبات میکنه”

      ااگه به عنوان یه اثر جدا می خوایم در بارش حرف بزنیم حرف شما درسته ولی بحث مقایسه که بخواد بیاد که کدوم کمپانی تو انیمیشن سینمایی موفق بوده اینجا جریان کاملا فرق داره

      برای انیمشن بلند و سینمایی ما فعلا مبنایی برای مقایسه نداریم دوست عزیز

      چون دی سی انیمشین بلند سینمایی از کاراکتراش نداشته

      یه mask of the phantasm  هست که اولش برای انتشار خانگی ساخته شده بود و بعد دی سی سینماییش کرد و اکران محدودی هم داشت ولی به چیزی که شبیه نیست انیمیشن سینمایی

      لگو بتمن و تایتان های نوجوان هم یه جور شوخی   با کاراکترای دی سی بود

      با یکی دوتا  اثر از دوکمپانی (حالا هرچقدرم موفق ) نمیشه مقایسه ای بین دی سی و مارول انجام داد

      اما بحث انیمیشن های بلند (نه سینمایی) دی سی و مارول که بیاد وسط. دی سی با اختلاف زیاد موفق تر بوده. متاسفانه مارول تو این زمینه حرفی برا گفتن نداره.

       

       

      1. Captain Steve Lover می گوید

        گفتم موافقم درمورد انیمیشن های سریالی و بلند اینترنتی. اما مبحث من انیمیشن های سینماتیک بود. منظور انیمیشن هایی که مثل فیلم هستن دقیقا، مورد نقد و بررسی ۱۰۰-۲۰۰ تا منتقد قرار میگیرن مثلا تو راتن تومیتوز(تو متاکریتیک هم ۵۰-۶۰ تا). و وارد باکس افیس هم میشن و به صورت جهانی و گسترده اکران میشن. و البته راه پیدا میکنن به مراسمات جوایز. بحثم سر انیمیشن های عادی معمولی بلند مدت نیست که اصلا اکران نمیشن. بین همون آثاری مثل لگو بتمن و تین تایتانز از دیسی و اینتو اسپایدرورس و بیگ هیرو ۶ از مارول. شما همین بیگ هیرو سیکس و اینتو اسپایدرورس رو بزار روبه روی تین تایتانز و لگو بتمن.

        1. آرمان صفا می گوید

          قطعا بیگ هیرو اسپایدر ورس از تین تایتانز و لگو بهتر هستند

          ولی جفتشون یه جور شوخی با کاراکترای دی سی هست. انیمیشن اقتباسی از دنیای دی سی محسوب نمیشن. در واقع میشه گقت دی سی هنوز از کاراکتراش انیمیشن بلند سینمایی نساخته

          در صورتی که اسپایدر ورس و بیگ هیرو جفتشون اقتباسی هستند

          این یه مورد

          نکته دوم و مهمتر اینکه با سه چهار تا ایمیشن بلند که هیچکدومشونم بد نبودن مبنایی برای مقایسه ی دو کمپانی وجود نداره که بگیم مارول موفق تر بوده تو این زمینه یا بر عکسش

          منظورم اینه هنوز زوده برای مقایسه تو این زمینه و هنوز به اندازه کافی اثر ساخته شده نداریم. از دی سی که هیچی نداریم فعلا.

           

          1. آرمان صفا می گوید

            جدا از این لگو بتمن و تین تایتانز جفتشون آثار کمدین. یعنی تمام کمدین

            خیلی از لحاظ سبک با اون دوتا فرق دارن که بخوایم بزاریمشون جلو همدیگه

            مثه این میمونه شما فیلم احمق و احمقتر   جیم کری رو با ترمیناتور مقایسه کنی بعد بگی متای اون یکی بالاتره پس ترمیناتور اثر بهتریه. هرچیزی تو سبک خودش باید قیاس شه

            ما تو mcu  و اون خراب شده ی dceu شباهت سبک می بینیم که می تونیم مقایسشون کنیم وگرنه که هیچ

          2. Pluto می گوید

            اما شش ابرقهرمان رو نمیشه به عنوان اثری اقتباسی کامل به حساب آورد. چون کلی تغییرات نسبت به منبع اقتباس داده شده و نمیشه در بحث مقایسه انیمیشن های مارول و دی سی آورد و بیشتر حالت الهام داشت.کاری به مقایسه آثار انیمیشن سینمایی این دو شرکت از نظر محتوایی ندارم ، ولی بنظرم نباید این انیمیشن رو هنگام مقایسه جزو انیمیشن های اصلی مارول حساب کرد.

  7. آرمان صفا می گوید

    حالا بحث مقایسه انیمیشن های دی سی و مارول اومد یه چیزی هم بگم در مورد مقایسه ی batman animated series  و spectacular spiderman که کدوم بهتره و بازم فرهنگ سازی و بی انصافی برخی آقایون  کمیک فن

    ما با دوتا انیمیشن طرفیم اینجا که حدود ۱۵ سال با هم اختلاف ساخت دارند. یعنی ما با دو تا نسل کاملا متفاوت از انیمشن سازی طرفیم. نمیشه یک اثر ۸۴ قسمتی رو بشینی با اثری مقایسه کرد که تنها ۲۶ قسمت ازش منتشر شد.

    عده ای هم می گن انیمیشن اسپایدرمن جوری بوده که تمام قسمت هاش به هم ربط  داشته (مثه یانگ جاستیس) ولی سریال بتمن قسمتاش مجزا از هم دیگه بودن و  داستان نداشته. رو این حساب میشه گقت اسپایدرمن بهتر بوده.

    این حرف کاملا غلطه چون به این میگن تفاوت سبک نه برتری. سریال های انیمیشنی قدیمی  معمولا اینجوری بودن که هر یک قسمت و یا دو سه قسمت یه داستان رو داشتند و ما شاهد داستان کلی نبودیم. تفاوت سبک ربطی به برتری نداره

    اما دلیلی اینکه انیمیشن سریالی بتمن رو خیلی ها برترین می دونند (از جمله خودم)تاثیری بود که بر تاریخ سریال های انیمیشنی داشت. و بر این اساس هم میان رتبه بندی می کنند. انیمیشن بتمن یه انقلاب بود تو زمان خودش.تو وفاداریش به کمیک های کاراکتر و تو صدا پیشگیش واقعا هنوزم شماره یکه.

  8. آرمان صفا می گوید

    بحث مقایسه کمیک ها و یا  شخصیت های دو کمپانی هم که بیاد وسط شما باید دوره ای مقایسه کنید

    اون کارم کسی می تونه انجام بده که کمیک های دوکمپانی رو داره می خونه (مثلا ارشیا و شایان). نتیجه گیری کلی نمیشه کرد از عملکرد دو کمپانی. اشتباهی که خودمم می کردم.

     

  9. SAEED می گوید

    مارول هم افتاد تو دور انیمیشن این یعنی جدا از سینما و تلویزیون میتونیم شاهد رقابت در بخش انیمیشن هم باشیم و امیدوارم هردو کمپانی انیمیشن هاشونو با بالاترین کیفیت به ما هوادارا تقدیم کنن. 🙂

  10. آرمان صفا می گوید

    #pluto

    چه جالب بنده اطلاعی نداشتم

    کلا بحث منم همین بود که برا مقایسه مبنایی نداریم فعلا تو این زمینه. هنوز زوده

    تو انیمیشن های خانگی بلند هم مارول کارنامه ضعیفی داره در مقایسه با دی سی. متاسفانه البته

ارسال یک پاسخ

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلا - فروش ویلا - ویلا شمال