کمیک مارول میراث – تک شماره

بالاخره نوروز ۹۷ هم در روز سیزدهم فروردین به پایان رسید؛ برای تیم اسکواد واقعاً مایه‌ی افتخار بود که توانست در عرض سیزده روز، سیزده کمیک جذاب را برای شما طرفداران کمیک فراهم کند. امیدواریم از پروژه‌ی نوروزی ما لذت برده باشید. با کمیک روز سیزدهم و آخرین عنوان ویژه نامه نوروز ۹۷ همراه ما باشید:

میراث. کلمه‌ای که ذهن انسان‌های بلندپرواز را به خود مشغول می‌کند. کلمه‌ای که آن‌ها را به نگرانی وا می‌دارد. کلمه‌ای که باعث بیدار ماندن آن‌ها در نیمه شب‌ها می‌شود. چیزی که ممکن است در نظر خیلی‌ها بی‌تفاوت و کم اهمیت جلوه کند، اما میراث‌ها نمایانگر زحمت یک عمر هستند و راه تکاملِ آیندگان را فراهم می‌سازند. پس باید حق داد که چرا انسان‌های بی‌شماری به میراث اهمیت می‌دهند. چون در این دوران مدرن و تاریک امروز، مشخص نیست که میراث چه پیامدهایی برای آیندگان به دنبال خواهد داشت.

کمیک مارول میراث (Marvel Legacy) به نویسندگی جیسون آرون، داستانِ میراث ابرقهرمانان یونیورس مارول می‌باشد. هزاران سال پیش در عصر حجر، گروهی به نام انتقام جویانِ یک میلیون سال پ.م. (پیش از میلاد) با یک سلستیال درگیر می‌شوند و آینده‌ی بشریت را نجات می‌دهند. اکنون اوضاع نابه‌سامان دنیای مارول در حال تغییر است. دشمنان در کمین‌اند. قهرمانان پیشین، دیگر حضور ندارند و قهرمانان جدید با سردرگمی در حال تلاش برای زمین هستند. میراثِ این ابرقهرمانان گمشده است. دیگر کسی دلاوری قهرمانان پیشین را به یاد نمی‌آورد؛ اما هنوز افرادی هستند که از آن‌ها یاد می‌کنند. هنوز کسانی هستند که برای پیدا کردن میراثشان شوق داشته باشند. این داستان، داستانِ بازگشت دنیای مارول به میراث گمشده‌ی خود است؛ همان میراثی که برای مدت ها به فراموشی سپرده شده…

تک شماره

کمیک مارول میراث

عنوان: مارول میراث

انگلیسی: Marvel Legacy

سال انتشار: ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ – ۵ مهر ۱۳۹۶

نویسنده: جیسون آرون

طراحان: ایساد ریبیک، جو کسادا و جمعی دیگر از طراحان

مترجم: بهنام احمدی

حروف‌چین و گرافیست: شایان کاظمی

گرافیست کاور: آریان نعمتی

با تشکر از: وحید اویسی

امتیاز از (CB.Ru): ۷.۴/۱۰

امتیاز از (G.Rs): ۳.۵/۵

9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments