آیا هنری کویل دنیای سینمایی دی سی را ترک خواهد کرد؟

به تازگی منابع خبری اعلام کردند که هنری کویل دیگر ایفاگر نقش کلارک کنت/سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی نخواهد بود. گفته شده که این تصمیم از سوی کمپانی وارنر و در جریان مذاکره بر سر حضور کوتاه هنری کویل در فیلم شزم صورت گرفته است، چونکه وارنر قصد دارد که تا چند سال آینده فیلمی از سوپرمن نسازد و بر روی سوپرگرل تمرکز کند. همانطور که می‌دانید، اخیرا ساخت فیلم سینمایی سوپرگرل تأیید شد و این فیلم اکنون مراحل پیش تولید خود را طی می‌کند. همچنین ساخت فیلم جدید مرد پولادین به طور قطعی اعلام نشده بود. اینها در حالی است که تا چندی پیش هنری کویل به نقش آفرینی در دنباله‌ی مرد پولادین ابراز علاقه می‌کرد.

اما خبر بسیار عجیبی که از سوی برخی منابع اعلام شده این است که کمپانی وارنر می‌خواهد یک بازیگر سیاهپوست را به عنوان بازیگر بعدی سوپرمن انتخاب کند و مایکل بی جوردن (بازیگر فیلم‌های پلنگ سیاه و Creed) را برای این نقش در نظر دارد! آیا سوپرمن سیاهپوست همان سوپرمن دنیای ۲ (وال-زاد) می‌باشد؟

مایکل بی جردن

شایعاتی نیز مبنی بر انتخاب کیت هرینگتون (ستاره سریال بازی تاج و تخت) برای نقش بتمن جوان به گوش می‌رسد که البته هنوز تأیید یا تکذیب نشده است، و در کل به نظر می‌رسد که وارنر به دنبال انجام نوعی ریبوت است.

اما چند ساعت بعد از انتشار خبر جدایی هنری کویل از فیلم‌های دی سی و همچنین واکنش منفی هواداران، دنی گارسیا مدیر برنامه‌های هنری کویل در توئیتی اعلام کرد که میان کویل و کمپانی وارنر اختلافی صورت نگرفته است و اینکه باید منتظر توضیحات تکمیلی در این خصوص باشیم.

آرام باشید، شنل هنوز توی کمدش قرار داره. کمپانی وارنر شریک ما بوده و هست، همچنان که یونیورس دی سی رو جلو میبره. امروز منتظر توضیحاتی از طرف کمپانی برادران وارنر باشید.

در پی این اخبار و شایعات مختلف، کمپانی وارنر اعلام کرد:

با اینکه در خصوص فیلم‌های آینده‌ی سوپرمن تصمیمی گرفته نشده، ما همیشه احترام زیادی برای هنری کویل قائل هستیم و رابطه‌ی خوبی با او داریم، و این رویه تغییری نمی‌کند.

این توضیحات نشان می‌دهد که از طرفی فعلا خبری از فیلم جدید سوپرمن نیست، اما از طرف دیگر هنری کویل هنوز با فیلم‌های دی سی خداحافظی نکرده است.

15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments