از سری جدید کمیک های مارول رونمایی شد [SDCC2018]

در جشنواره‌ی کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ و در پنل Marvel’s Next Big Thing، سری کمیک‌های جدیدی که در قالب Marvel Digital Originals منتشر می‌شوند معرفی شدند. سه سری جدید از لوک کیج، مشت آهنین (Iron Fist)، و دختران اژدها (Daughters of Dragon) جزیی از این عناوین هستند. گفته می‌شود که قرار است این عناوین چهل صفحه‌ای میان خوانندگان جدید و هواداران سرسخت بالانس ایجاد کند.

خلاصه‌ی شماره‌ی ۱ سری لوک کیج به نویسندگی آنتونی دل‌ کول:

با آمدن یک موج گرمای بی‌سابقه به منطقه‌ی هارلم، چشم مردم به قهرمان شکست‌ ناپذیرشان یعنی لوک کیج است! اما معلوم می‌شود که این موج گرما کوچکترین مشکل هارلم است. یک نفر به قشر ۱ درصدی شهر چشم دوخته، و افراد ثروتمند و دارای قدرت به علت یک بیماری مرموز از بین می‌روند. متوقف کردن این قاتل بر عهده‌ی لوک کیج است، اما در همین موقع او نیز متوجه بروز مشکلی در خود می‌شود…

لوک کیج

خلاصه‌ی شماره‌ی ۱ سری Iron Fist: Phantom Limb به نویسندگی کلی مک‌ لئود چپمن:

تاریکی در نیویورک در حال گسترش است، و موجودی شرور، افرادی را که به ماوراءالطبیعه اعتقاد دارند شکار می‌کند. و هنگامی که کف‌بین‌ها و فالگیرها یکی پس از دیگری می‌میرند، این وضعیت، توجه دنی رند ملقب به مشت آهنین را جلب می‌کند. اما ممکن است که فقط همین مشکل نادر برای دنی رند خیلی بزرگ باشد…

مشت آهنین

خلاصه‌ی شماره‌ی ۱ سری دختران اژدها به نویسندگی جد مک‌ کی:

میستی نایت و کالین وینگ تحت عنوان دختران اژدها سال‌ها با جرم و جنایت مبارزه کرده اند. ولی آیا شغل جدید میستی نایت در FBI به این معناست که این دو نفر از یکدیگر جدا می‌شوند؟ اصلا و ابدا! ماجراجویی دیوانه‌واری که کالین وینگ آغاز می‌کند، این دو را به طرف عجیب و ترسناکی از دنیای مارول می‌برد… .

دختران اژدها

همچنین چلسی کین به نویسندگی کمیک “ویژن” برمیگردد. او به همراه مارک موهان و آد کچ سری جدید ویژن را خلق می‌کند، و این مینی سری شش قسمتی از ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

خلاصه‌ی اولین قسمت سری ویژن:

ویژن تصمیم گرفت یک زندگی عادی دست و پا کند، و یک همسر، یک پسر و یک دختر ساخت. خانواده‌ای که بعدا خرد شدنش را دید. حالا فقط دختر سرکش او یعنی ویو و سگ روباتی خانواده باقی مانده اند، و سعی در جمع کردن تکه های زندگی متلاشی شده ی خانواده ی سابق خود را دارند. اما سرکش بودن یک هوش مصنوعی چه معنایی دارد؟ و آیا یک پدر مصنوعی می‌تواند به تنهایی خانواده را اداره کند؟

ویژن

5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments