اطلاعات جدیدی از کمیک های آینده انتشارات مارول با محوریت شخصیت مرد عنکبوتی منتشر شد [SDCC2018]

روز جمعه هفته‌ی گذشته بود که در کمیک کان سن دیگو اطلاعات جدیدی در مورد جدیدترین کمیک هایی که با محوریت شخصیت مرد عنکبوتی چاپ خواهند شد منتشر شد. در این نوشته قصد داریم نگاهی به اخبار منتشر شده داشته باشیم.

در ابتدای پانل انتشارات مارول شاهد این بودیم که نیک اسپنسر نویسنده‌ی جدید کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز از شماره‌ی دوم کمیک این سری رونمایی کرد. او هم چنین رسماً تایید کرد که سیرِ انتشار کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به صورت دو هفته یک بار خواهد بود؛ او هم چنین بر این مسئله تاکید داشت که قصد دارد تمرکز خود را بیشتر روی شخصیت پیتر پارکر بگذارد و روی زندگی شخصی او تمرکز کند.

مرد عنکبوتی شگفت انگیز

پس از این دانی کیتس، نویسنده حال حاضر کمیک های اختصاصی شخصیت ونوم، به بررسی مختصر کمیک های آینده سری در حال انتشار این شخصیت پرداخت و به علاوه اشاره ای نیز به دو سری دیگر داشت که قرار است با محوریت این شخصیت منتشر شوند. بارز ترین چیزی که در شماره های آینده شخصیت ونوم دیده میشد، تم خاص و دارک و البته رگه های خاص موسیقی متال بود که به همراه صحنه های مبارزه با اسب و شمشیر که به هواداران، نوید داستان هایی از شخصیت ونوم را می دهد که نظیر آن را هرگز پیش از این ندیده اند.

یکی از دو سری جدیدی که برای شخصیت ونوم منتشر خواهد شد مینی سری هفتگی ونوم: نخستین میزبان (Venom: First Host) خواهد بود که نویسندگی آن بر عهده ی مایک کاستا و طراحی آن بر عهده ی طراح محبوب مارک بگلی خواهد بود؛ گفته میشود این سری کمیک به پیشینه سیمبیوت ونوم و نخستین میزبان او خواهد پرداخت در زمانی بسیار قبلتر از رویداد جنگ های پنهان در دهه ی ۸۰ انتشارات مارول!

یکی دیگر از این کمیک ها یک سری چهار قسمتی از چهار کمیک وان شات خواهد بود که Web Of Venom: Ve’nam نام خواهد داشت و قرار است تمرکز خود را روی پروژه سربازان پیوند خورده با سیمبیوت بگذارد؛ پروژه ای که نخستین بار در طول جنگ ویتنام توسط نیک فیوری شروع شد و سر نخ هایی از آن را در سری کمیک های در حال انتشار شخصیت ونوم دیده ایم.

ونوم

اما در آخرین بخش این پانل شاهد توضیحاتی در مورد جدیدترین رویداد انتشارات مارول با محوریت شخصیت های کمیک های مرد عنکبوتی بودیم یعنی رویداد Spider Geddon.

رویدادی که قرار است بار دیگر مردان و زنان عنکبوتی را از سراسر جهان مارول در کنار یک دیگر جمع کند تا بار دیگر همچون رویداد Spider Verse با یک تهدید مشترک رو به رو شوند.

علاوه بر این رسما اعلام شد که تعدادی از شخصیت های عنکبوتی(!) حاضر در این رویداد کمیک های اختصاصی خود را خواهند داشت که نویسندگی هر یک از آن ها بر عهده ی افراد متفاوتی خواهد بود که در میان این نویسندگان نام های آشنایی همچون جرارد وی و آرون کودر به چشم میخورند.

آغاز رویداد Spider Geddon با شماره ی صفر این سری به نویسندگی کریستوس گیج خواهد بود که قرار است به معرفی مرد عنکبوتی حاضر در بازی اختصاصی این شخصیت که توسط کمپانی اینسومنیاک گیمز تولید شده بپردازد. و پس از آن شروع رسمی رویداد با شماره ۱ آن در ماه اکتبر اتفاق خواهد افتاد و نویسندگی آن بر عهده ی کریستوس گیج و دن اسلات خواهد بود به علاوه جورج مولینا نیز این سری را طراحی خواهد کرد.

گفته میشود درست مانند رویداد Spider verse مردان و زنان عنکبوتی دنیای مارول با شخصیتی مانند مورلان رو به رو خواهند شد با این تفاوت که این بار تفاوت هایی در تیم آن ها وجود خواهد داشت و هواداران شخصیت های جدیدی را خواهند دید.

در این میان این رویداد تای این هایی هم خواهد داشت که از میان آن ها میتوان به کمیک های دختران عنکبوتی (Spider Girls) به نویسندگی جودی هاوسر و سری کمیک Spider Force به نویسندگی کریستوفر پریست و طراحی کریستوفر سکورا اشاره کرد.

در پایان نیز ما شاهد سری کمیک Valut Of Spiders خواهیم بود که حاصل همکاری کولن بان، خاویر پولیدو و برایان نورث خواهد بود و شخصیت های جدید تری را وارد رویداد خواهد کرد که میتوان از بین آن ها مرد عنکبوتیِ سریال تلویزیونی ژاپنی این شخصیت در دهه ی ۷۰ را نام برد!

Spider Geddon

اما این پایان کار سری های جدید انتشارات مارول با محوریت مرد عنکبوتی و شخصیت های کمیک او نخواهد بود و در ادامه ی ماه اکتبر سال میلادی جاری شاهد پیوستن دکتر اختاپوس به نبرد سخت مردان و زنان عنکبوتی خواهیم بود و به علاوه سری اختصاصی او با نام اختاپوس برتر (The superior Octopus) نیز در همین ماه چاپ خواهد شد؛ سری ای که کریستوس گیج نویسندگی آن را بر عهده دارد و طراحی آن نیز به عهده ی طراح پیشین کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز یعنی مایک هاوثورن خواهد بود و طبق گزارشات منتشر شده از پانل انتشارات مارول ادعا شده است که این سری سوپرایز های زیادی را برای هواداران در بر خواهد داشت.

اختاپوس برتر

و در آخرین بخش پانل نیز شاهد معرفی سری جدید کمیک های شخصیت محبوب اسپایدر گوئن بودیم.

اعلام شده است که این سری کمیک Spider Gwen: Ghost Spider نام خواهد داشت و سینان مگوایر و روزی کمپ به ترتیب نویسنده و طراح این سری خواهند بود. به علاوه اعلام شده است که اسپایدر گوئن در رویداد Spider Geddon ماموریت سرنوشت سازی را بر عهده خواهد داشت که تاثیر زیادی در روند این رویداد خواهد گذاشت.

اسپایدر گوئن

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments