اولین رویداد دیزاتن – رویدادی برای توسعۀ محصول در حوزه کمیک

حدود یکسال پیش در همین روزها بود که جرقه‌های اولیه‌ی کمیک اسکواد زده شد. از همان روز اول، هدف اصلی تیم ما بهبود وضعیت فعلی کمیک در ایران، چه در بستر سایت های طرفداری و چه در بستر نشر و چاپ رسمی در کشور بوده است. امروز در حالی که در چند قدمی جشن گرفتن سالروز آغاز فعالیت مان هستیم مفتخریم اعلام کنیم که در سال گذشته در کنار فعالیت ها و ارائه هایی که با علاقه و شوق، آن ها را به مرحله اجرا رساندیم، دوستانی نیز در این مسیر پیدا کردیم. دوستانی که شاید راه‌ و مسیرشان از ما جدا باشد اما هدف همه‌ی ما یکیست و این هدف همانطور که گفته شد چیزی نیست جز بهبود اوضاع کمیک ایران؛ و یکی از همین دوستانِ کمیک اسکواد، برگزار کنندگان رویداد دیزاتن هستند. جوانان و دانشجویانی که به دوستی با آن ها افتخار می کنیم و بسیار خوشحالیم که با آن ها همراه هستیم.

رویداد دیزاتن که برای اولین بار در حال برگزاری است، رویدادی همانند رویداد‌های “استارتاپ ویکند” می باشد. رویدادهایی که در آن عده‌ای از افراد با ذهن های خلاق و ایده پرداز، و افرادی با دانش فنی و هنری، دور یکدیگر جمع می شوند و در نهایت در کنار هم برای توسعۀ محصولات جدید همکاری می کنند. شیوه‌ی برگزاری رویداد دیزاتن تا حدودی به همین شکل است. در مدت ده روز عده‌ای از افراد ایده پرداز (برای داستان) و عده ای از طراحان (برای گرافیک) دور یکدیگر جمع می شوند و با هدف تولید کمیک همکاری می کنند. در انتهای رویداد هم آثار آماده شده در اختیار ناشرین نام آشنا و بزرگ ایران قرار می گیرند. علاوه بر این، از برگزیدگان نیز تقدیر خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر در اولین دیزاتن، فقط امکان شرکت برای دوستانی که ساکن تهران هستند موجود است اما میتوان امیدوار بود که بزودی دوستان دیگر در سرتاسر جهان! بتوانند در این رویداد شرکت کنند.

دیزاتن

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت “خانۀ پی‌نمای ایران” مراجعه کنند.

لازم به ذکر است دوستانی که از جانب کمیک اسکواد در این رویداد شرکت می کنند میتوانند از کد های تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند. برای دریافت کد های تخفیف به کانال تلگرامی کمیک اسکواد مراجعه کنید و عبارت های دیزاتن یا کد های تخفیف را به فارسی سرچ کنید.

در صورت ایجاد هر گونه ابهام یا سوال، ادمین کانال تلگرامی دیزاتن پاسخگوی سوالات شما می باشند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments