اولین واکنش ها به فیلم پلنگ سیاه منتشر شد

در هفته ای که گذشت فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) برای نمایش به منتقدین آماده شد و عده ای از سران مطرح هالیوود این فیلم را مشاهده کردند و واکنش های آنها به شرح زیر بود:

 

پلنگ سیاه بهترین فیلم کل MCU است. من از اول تا آخر فیلم حیرت زده بودم. این فیلم با فاصله بهترین فیلم مارول تا به اینجا بود. متشکرم رایان کوگلر!

پلنگ سیاه واقعاً فوق‌العاده است. بسیار هیجان انگیز و هم چنین جسورانه بود؛ این فیلم سبک فریبنده، اکشن نوآورانه و شخصیت‌های به‌یادماندنی خود را به رخ می‌کشد. به راحتی یکی از پنج فیلم برتر مارول است.

سبک بصری عالی. اجراهای نمادین. و یک داستان واقعاً تأثیرگذار درباره‌ی ملتی ثروتمند و جایگاه آن در جهان. پلنگ سیاه نکات مثبتی دارد. هم چنین صحنه‌ی بعد از تیتراژ.

نمایش زنان سیاه پوست در فیلم پلنگ سیاه باعث شد که احساس کنم که دیده می شوم. طوری که هیچ کدام از فیلم های ابرقهرمانی دیگر آن را به خوبی انجام نداده‌اند.

پلنگ سیاه شبیه یک فیلم مارولی است، اما بهتر است. اکشن آن به طور قابل پیش بینی فوق العاده بود، اما این اولین فیلم MCU است که حس واقعی هویت و تاریخ را منتقل می‌کند. واکاندا زنده است. تمام بازیگران عالی هستند اما زنان، این فیلم را مال خود می‌کنند.

پلنگ سیاه حیرت‌انگیز است. “رایان کوگلر” یک فیلم ابرقهرمانی از نوع جذاب ساخته! کشف افکار عمیق و خلق تصاویر زنده از فضیلت‌های سیاهان که به ندرت در یک فیلم بزرگ هالیوودی انجام شده است.

فیلم پلنگ سیاه یک نامه‌ی عاشقانه درباره‌ی سیاه بودن است، نامه‌ای به دنیایی که سیاهان را اقلیت می‌داند، بدون در نظر گرفتن اینکه این سیاره بر روی دوش سیاهان می‌گردد.

پلنگ سیاه واقعاً سیاه است و به این خاطر دوستش دارم. نمی‌دانید که دیدنش چه حس خوبی داره. من می‌خوام در واکاندا زندگی کنم.

پلنگ سیاه، شگفت انگیز، محرک و هدفمند است. یک فیلم ابرقهرمانی در مورد اینکه چرا شناخت و هویت اهمیت دارد، و اینکه انکار آن چقدر تأسف برانگیز است. نخستین فیلم MCU در مورد یک چیز واقعی. کیلمانگرِ “مایکل بی. جوردن” مرا به گریه انداخت و او واقعاً شرور است.

 

البته این واکنش ها قابل استناد نیست و باید منتظر انتشار نقد های این فیلم در هفته ی آینده بود تا بتوان عملکرد واقعی فیلم را سنجید. فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) به کارگردانی “رایان کوگلر” در روز ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ مورخ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ اکران خواهد شد.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments