بررسی آخرین تریلر فیلم لیگ عدالت + تریلر فیلم

سرانجام آخرین تریلر فیلم لیگ عدالت هم منتشر شد! اینها هم نکات جدیدی هستند که در این تریلر دیده می شوند. در تحلیل و بررسی آخرین تریلر از فیلم لیگ عدالت، فیلمی که در تاریخ ۱۷ نوامبر (یعنی همین ماه بعد) اکران خواهد شد، با ما همراه باشید.

مشاهده‌ی آخرین تریلر فیلم لیگ عدالت:

خواب لوئیز لین

در اولین صحنه از این تریلر شاهد یک صحنه رویا مانند هستیم. لوئیز لین احتمالاً در خواب می‌بیند که کلارک (سوپرمن) در مزرعه خانواده کِنت ایستاده و به او می‌گوید: “اون رو «بله» درنظر می‌گیرم… حلقه رو میگم.” منظورش حلقه ای است که لوئیز لین در پایان فیلم “بتمن علیه سوپرمن” به دست داشت.

بحران پس از مرگ سوپرمن

در صحنه بعدی وقتی که لوییز لین از خواب بیدار می‌شود صدای رادیو را می‌شنویم. گوینده رادیو می‌گوید که بعد از مرگ سوپرمن خشونت، جنگ و تروریسم در حال رخ دادن است. و هم چنین تصویر روزنامه ای که تیتر “دنیای بدون امید” بر روی آن دیده می‌شود.

باز هم جنگ تاریخی!

در این تریلر هم شاهد صحنه هایی از حمله قبلی استپن ولف به زمین هستیم. می‌بینیم که یکی از جنگجویانِ انسان تغییر شکل می‌دهد و چهره کریهی پیدا می‌کند! از شکل و رنگ پوست و دندان هایش می‌توان حدس زد که در حال تبدیل شدن به یک پارادیمن (Parademon) است! چه چیزی باعث این اتفاق شده؟! نکته اینجاست، پس از اینکه استپن ولف تبر خود را بر زمین می‌کوبد شکاف های قرمز رنگی روی زمین ایجاد می‌شود که احتمالاً بی دلیل نیست و ممکن است تأثیر خاصی داشته باشد.

“ما کافی نیستیم!”

صحنه ای دیگر از سکانسی که بروس وین به سراغ آرتور کُری (آکوامن) می‌رود و سعی دارد که او را برای پیوستن به لیگ متقاعد کند. سپس در لحظات بعدی صدای بروس وین را می‌شنویم که میگوید “ما کافی نیستیم… دنیا به سوپرمن احتیاج داره…”

این نشان می‌دهد که بروس وین چقدر نسبت به این رویداد آگاه و نگران است.

مبارزه در آتلانتیس!

صحنه‌ی مبارزه آکوامن با استپن ولف در آتلانتیس باید جذاب باشد! احتمالاً استپن ولف برای بردن مادرباکسی که در آتلانتیس قرار دارد به آنجا رفته و با آکوامن روبرو می‌شود. می‌توان حدس زد که آکوامن پس از این مبارزه به میزان خطر و عمق فاجعه پی خواهد برد و برای دفاع از زمین و همچنین آتلانتیس به لیگ ملحق خواهد شد.

Flying Fox

هواپیمای بزرگ و فوق پیشرفته ای که بتمن آن را به لیگ عدالت اختصاص داده، Flying Fox نام دارد. (Flying Fox یا “روباه پرنده” نام نوعی خفاش بزرگ است) اینجا دوباره صحنه‌ای را دیدیم که Flying Fox به سمت یک چیز گنبدی شکل که ارتش استپن ولف آن را به وجود آورده اند حرکت می‌کند که این چیز ممکن است یک سپر دفاعی یا وسیله ای مخرب باشد.

هوای قرمز رنگ!!

به نظر میرسد که در نبرد پایانیِ فیلم، هوا و آسمان به رنگ قرمز دیده می‌شود! همانطور که می‌دانید استپن ولف و ارتشش از سیاره آپاکالیپس آمده اند و آسمان آپاکالیپس هم  معمولاً قرمز رنگ است. شاید این اتفاق حاصل فعالیت های خاصی از سوی آنها باشد.

تیم آپ!

در یکی از صحنه های مربوط به مبارزه پایانی اعضای لیگ عدالت با پارادیمن ها شاهد تیم آپ جالب آکوامن و سایبورگ هستیم. سایبورگ در آسمان دست آکوامن را می‌گیرد و او را به سمت یکی از پارادیمن ها پرتاب می‌کند! در ضمن، سایبورگ اینجا تکیه کلامش یعنی “boo-yah” را به کار می‌برد!

در صحنه بعدی هم هنگامی که پارادیمن ها به سمت بتموبیل هجوم آورده‌اند، واندرومن به آنها ضربه می‌زند و بتمن را از شرشان خلاص می‌کند. (البته اینجا لبخند ملیح واندرومن هم واقعا دیدنی بود 😀 )

نمکِ فیلم!

در آخرین صحنه از این تریلر، به تفاوت این فیلم نسبت به فیلم BvS کاملاً پی می‌بریم. یکی از مهمترین وجه تمایز میان فیلم لیگ عدالت و BvS حضور یک شخصیت کاملاً لایت به نام بری آلن (فلش) است که بار لحظات fun را نیز به دوش می کشد. او شوخ و بامزه است و از این نظر به ریشه ها و اصل خود در دنیای کمیک پایبند و وفادار می‌باشد. وقتی که بت سیگنال (Bat-Signal) را در آسمان گاتهام می‌بیند ذوق زده می‌‌شود و یک لحظه قضیه‌ی هویت مخفی بتمن را فراموش می‌کند و با صدای بلند می‌گوید “عه! ایول! این بت سیگناله! علامت تو… ششش… ببخشید، شرمنده…  :mrgreen:”

می‌توان گفت که این تریلر همانند تریلر قبلی تا حدود زیادی بیننده را به اصطلاح هایپ می‌کند. البته باز هم خبری از سوپرمن نبود! فقط کلارک کنت بود که در کنار لوئیز لین دیده شد. تریلر های لیگ عدالت هم مثل تریلر های فیلم واندرومن عملکرد خوبی داشته اند. هم اینکه آنقدر اسپویلر نداشتند و هم باعث شدند که بیننده دلایل خوبی برای دیدن فیلم پیدا کند.

فیلم لیگ عدالت در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ۱۳۹۶) بروی پرده ی نقره ای خواهد رفت.

21 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments