برنامه‌ سرویس استریم سریال‌ های جدید دی سی!

چند ماه پیش اعلام شد که سریال لایو اکشن تایتان‌ ها (Titans) بر اساس کمیک‌های تایتان های نوجوان (Teen Titans) ساخته خواهد شد و تا کنون حضور کاراکتر هایی از جمله رابین، استارفایر، بیست بوی، ریون، هاک و داو، دووم پاترول و… در این سریال تأیید شده است. در حال حاضر این سریال در مرحله‌ فیلمبرداری و تولید قرار دارد و اخیرا تصاویری هم از بازیگران آن در محل فیلمبرداری منتشر شده است. هم چنین گفته شده که این سریال از طریق سرویس استریم اختصاصی دی سی پخش خواهد شد.

سرویس استریم دی سی یونیورس!

سریال Titansحالا نام این سرویس استریم اعلام شده و DC Universe نام دارد و به پخش سریال های جدیدی از کاراکتر های دی سی کامیکس اختصاص خواهد یافت.
علاوه بر سریال Titans، سریال لایو اکشن سوامپ ثینگ (Swamp Thing) به تهیه کنندگی جیمز وان (کارگردان و تهیه کننده‌ مشهور ژانر وحشت و کارگردان فیلم آکوامن) برای این شبکه ساخته می شود که انتظار می‌رود برای سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده باشد.
هم چنین، سریال انیمیشنی هارلی کویین (Harley Quinn) نیز با محوریت این شخصیت محبوب ساخته خواهد شد و البته پس از انتظارات طولانی، قرار است که به زودی فصل سوم سریال Young Justice با عنوان Young Justice: Outsiders از این شبکه پخش شود.

سریال لایو اکشن سوامپ ثینگ

سریال انیمیشنی هارلی کویین

سریال انیمیشنی Young Justiceهمچنین ساخت سریال متروپلیس (Metropolis) با موضوع وقایع شهر متروپلیس قبل از ورود کلارک کنت/سوپرمن، با محوریت شخصیت لوییز لین و لکس لوثر، که در دستور ساخت این شبکه قرار داشت، به تعویق افتاده و دلیل آن ایجاد تغییراتی در طرح کلی سریال می باشد.

8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments