تاریخ اکران دو فیلم کمیکی جدید کمپانی سونی اعلام شد

در طی روز های گذشته فروش کم سابقه‌ی فیلم ونوم باعث شگفتی همه‌ی سینما دوستان و هم چنین دوستداران کمیک شده است، فیلمی که با نمرات پایین توانست به فروش نسبتا بالایی در گیشه دست یابد و بسیاری از فیلم های درخشان این صنعت را در بحث فروش پشت سر بگذارد. همین موضوع توانسته تا حدودی مسیر ادامه دادن به این یونیورس سینمایی را برای این کمپانی فراهم سازد. اما به تازگی در پی این موفقیت، کمپانی سونی تاریخ اکران دو فیلم جدید از این یونیورس را اعلام کرد.

نخستین تاریخ اعلام شده متعلق به یک فیلم بدون عنوان است که در روز ۱۰ جولای ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. اما دومین پروژه‌ی این لیست شامل یک دنباله می‌شود که در تاریخ دوم اکتبر همان سال اکران خود را آغاز می‌کند.

بنا بر حدس ها و هم چنین شایعات پیرامون این موضوع، بنظر می‌رسد نخستین تاریخ منتشر شده به عنوان تاریخ اکران فیلم اختصاصی شخصیت موربیوس با بازی جرد لتو، و همین طور با در نظر گرفتن دنباله بودنِ دومین پروژه‌ی این لیست، می‌توان حدس زد که آن هم متعلق به دنباله‌ی فیلم ونوم باشد.

موربیوس

فیلم ونوم، موفق به فروشی معادل ۲۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی شده است و انتظار می‌رود بیش از ۸۰۰ میلیون دلار فروش جهانی نیز داشته باشد.

11 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments