خلاصه‌ی داستان فیلم شزم به طور رسمی منتشر شد

فیلم شزم، از عناوین آیندۀ DCEU می باشد که در کمیک کان سن دیگو، نخستین تریلر آن به‌ نمایش در آمد و با فضای فان و سرگرم کننده‌ی خود، و وفاداری زیادش به کمیک ها، امید ها را نسبت به‌ خود بسیار زیاد کرده است.

و امروز کمپانی برادران وارنر خلاصه‌ی داستان این فیلم را منتشر کرد:

همه‌ی ما درون خودمون یک قهرمان داریم؛ که به کمی جادو برای بیرون آمدن نیاز دارد. درمورد بیلی بتسون، این قهرمان با فریاد زدنِ یک کلمه آزاد می‌شود… یعنی شزم! بچه‌ی یتیمِ خیابانی ۱۴ ساله‌ای که بخاطر مهر و عطوفتِ یک جادوگر، می‌تواند به قهرمانی بزرگسال به نام شزم تبدیل شود. اما همچنان، پشتِ آن بدن عضلانی و خدا مانند‌، قلب و روحِ یک بچه وجود دارد. شزم در این نسخه‌ی بزرگسالش، خود را با همان کارهایی که هر نوجوان دیگه‌ای با قدرت‌های ابرقهرمانی انجام می‌داد سرگرم می‌کند: خوشگذرانی کردن با این قدرت‌ها! “آیا اون می‌تونه پرواز کنه؟ دید اشعه‌ی ایکس داره؟ می‌تونه از دستاش صاعقه پرتاب کنه؟ می‌تونه از سر امتحان جیم شه؟” شزم با شور و ذوق و بی‌ پرواییِ یک پسر بچه شروع می‌کند به امتحانِ حد و مرز قدرت‌هایش. اما او باید به‌سرعت بر روی قدرت‌هایش مسلط شود تا در برابر نیرو های مرگبارِ شیطانی که توسط دکتر سیوانا کنترل می‌شود، مبارزه کند.

شزم

این فیلم با حضور بازیگرانی چون زکری لوی، آشر آنجل، مارک استرانگ و کارگردانی دیوید اف. سندبرگ در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۹ برابر با ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments