راز رویداد تولدی دوباره در قسمت یازدهم ساعت قیامت فاش خواهد شد!

بدون شک یکی از مهم ترین کمیک های در حال چاپ انتشارات دی سی، کمیک ساعت قیامت (Doomsday Clock) است که مدام با تاخیر های فراوان در انتشار مواجه می شود. در این رویداد جنجالی، مشخص شد که عامل تغییرات تاریخچه‌ی جهان دی سی در سری کمیک های The New 52 به شخصی از دنیایی دیگر مرتبط است که قدرتی عظیم و شگرف در اختیار دارد؛ و این شخص کسی نیست جز دکتر منهتن از دنیای کمیکِ نگهبانان (Watchmen)! حال اطلاعات جدیدی از قسمت یازدهم این سری منتشر شده است که آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر انتشار این کمیک با تاخیر دوباره مواجه نشود، قسمت یازدهم آن در ماه می سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و حقیقت ناگفته‌ی پشت پرده‌ی تولدی دوباره (Rebirth) را فاش خواهد کرد. خلاصه‌ی داستان این قسمت به شرح زیر است:

ساعت قیامت ۱۱
نویسنده: جف جانز
طراح/طراح کاور: گری فرانک
کمیک تحسین شده‌ی تیم خلاقِ جف جانز و گری فرانک، به پایان راه خود نزدیک می شود. در این قسمتِ سرنوشت ساز، حقیقت پشت پرده‌ی تولدی دوباره فاش خواهد شد و بتمن نیز به دنبال تنها کسی می گردد که می تواند آن ها را برای نجات جهان یاری دهد… یعنی رورشاک!

باید منتظر ماند و دید که پایانِ این کمیک مهم و سرنوشت ساز به کجا ختم می شود. قسمت یازدهم ساعت قیامت، در صورت مواجه نشدن با تاخیر، در روز ۲۲ می ۲۰۱۹ (۱ خرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.

17 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments