سریال دردویل توسط شبکه نتفلیکس کنسل شد

پس از شایعات فراوان، بالاخره سریال دردویل به صورت رسمی کنسل شد و شبکه‌ نتفلیکس با انتشار بیانیه‌ای، از تمام طرفداران بابت حمایت هایشان در طی این چند سال تشکر کرد.

شبکه نتفلیکس در بیانیه‌ی جدید خود عنوان کرد:

ما به فصل سوم و نهاییِ سریال دردویل بسیار افتخار می کنیم و اگر چه این موضوع برای هواداران بسیار دردناک است اما ما احساس کردیم که بهترین زمان برای بستن این پرونده‌، بستن آن در اوج است. ما از اریک اولسن، شو رانر این سریال و هم چنین از نویسندگان و کارکنان، و بازیگران شگفت انگیز این سریال از جمله چارلی کاکس در نقش دردویل تشکر می کنیم. و هم چنین از طرفداران متشکریم که در طی این چند سال ما را حمایت کردند. با اینکه این سریال به پایان رسیده است اما هنوز ۳ فصل هیجان انگیز از این سریال برای سال ها در سرویس باقی خواهد ماند. در حالی که شخصیت دردویل در پروژه های آینده‌ی مارول حضور پیدا می کند.

بر طبق گزارش های جدید، عنوان شده که رابطه نتفلیکس و مارول دچار تنش شده است. هم چنین به نظر می رسد علت کنسل شدن های پیاپیِ سریال های مارول/نتفلیکس، تفاوت های ساختاری به شمار می رود و در نتیجه‌ی این امر، دو کمپانی از رسیدن به توافق باز می مانند. به خصوص در مورد تعداد قسمت های هر فصل و بودجه‌ی عظیمی که هر دو کمپانی متحمل می شوند.

سریال دردویل توسط شبکه نتفلیکس کنسل شد

با این اوصاف باید دید که آینده‌ی دو سریال دیگر مارول و نتفلیکس، یعنی سریال های جسیکا جونز و پانیشر چطور رقم خواهد خورد.

6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments