کمیک The Man Of Steel سرنوشت لوییز و جان را مشخص خواهد کرد!

با وجود اینکه “برایان مایکل بندیس” طی مصاحبه های خود بر این مسأله تاکید داشته است که او عروسی بین کلارک کنت و لوییز لین را به هم نخواهد زد اما کنسل شدن سری های محبوبی چون Super Sons و Supergirl باعث شده تا نگرانی هواداران برای اتفاقات پیش رو در سری The Man Of Steel به نویسندگی بندیس همچنان پا بر جا باشد.

و حالا در متن خلاصه ای که کمپانی دی‌سی از ۶ شماره‌ی این سری منتشر کرده است به نظر میرسد که لوییز لین و پسر سوپرمن جان در داستان ها وجود ندارند که این مسأله می تواند به هر یک از دلایل گم شدن، اسیر شدن یا حتی کشته شدن باشد که دی‌سی تا به حال در مورد سرنوشت این دو و زندگی متاهلیِ دوست داشتنی کلارک کنت شفاف سازی انجام نداده است.

نویسندگی برایان مایکل بندیس برای کمیک های سوپرمن از شماره ۱۰۰۰ کمیک های اکشن (Action Comics) آغاز خواهد شد و در مینی سری مرد پولادین (The Man Of Steel) ادامه خواهد یافت. مسأله جالب اضافه شدن حرف اضافه‌ی “The” به ابتدای این مینی سری است که می تواند اشاره به ران معروف “جان بیرن” برای کمیک های سوپرمن در سال ۱۹۸۶ داشته باشد؛ ضمن اینکه دی سی این مسأله را فاش کرده است که تهدیدی که سوپرمن با آن مواجه خواهد شد با ریشه های او پیوند خورده و این موضوع خود می تواند بر تغییر روال زندگی کلارک کنت پس از کمیک های بندیس تاثیر بگذارد.

در بخش زیر می توانید خلاصه داستان هر ۶ شماره این مینی سری را مشاهده کنید:

 

The Man Of Steel 1

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: ایوان ریس و جو پرادو
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

عصر جدیدی از داستان های سوپرمن آغاز شده و او این بار باید با تهدیدی مواجه شود که برخواسته از ابتدایی ترین ریشه های زندگی اوست؛ در این میان سوپرمن علاوه بر اینکه می بایست به دنبال زن و فرزند گمشده اش بگردد باید با تهدیدی مواجه شود که می خواهد متروپلیس را با خاک یکسان کند!

The Man Of Steel 2

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: ایوان شینر
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

متروپلیس در آتش میسوزد و قدرت های سوپرمن برای پیدا کردن مقصر این حوادث بلااستفاده است در سمت دیگر همه در دیلی پلنت می خواهند بدانند چه به سر لوییز لین آمده است. اما کلارک کنت چه مدت دیگر خواهد توانست اتفاقی که برای همسر و فرزندش افتاده را مخفی کند؟

The Man Of Steel 3

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: رایان سوک
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

قاتلی بی رحم به نام روگول زار تمام پهنه‌ی گیتی را به دنبال سوپرمن گشته است و حالا که او را در قلعه‌ی تنهایی یافته است؛ اعمالش، اعماق وجود سوپرمن را هدف قرار خواهند داد!

The Man Of Steel 4

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: کوین مگوایر
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

روگول زار با تمام وحشی گری هایی که در جهان انجام داده است راه خود را به قلعه‌ی تنهایی باز کرده است تا سوپرمن را نابود کند و حالا سوپرمن و سوپرگرل قصد دارند به کمک هم جلوی اهداف شیطانی او را بگیرند اما آیا دو کریپتونی برای متوقف کردن روگول زار کافی هستند؟!

The Man Of Steel 5

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: آدام هیوز
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

شکست خورده به دست روگول زار در حالی که شهرش، متروپلیس، در آتش میسوزد و راز اتفاقی که برای همسر و فرزندش افتاده در حال فاش شدن است.
حتی سوپرمن هم در برابر مشکلاتی که رو به رویش قرار دارد احساس ناتوانی می کند!

The Man Of Steel 6

نویسنده: برایان مایکل بندیس
طراح: جیسون فابوک
طراح کاور: ایوان ریس و جو پرادو

حقیقت درباره اتفاقی که برای جان و لوییز لین افتاده است آشکار شده؛ ساکنین متروپلیس در خطرند و سوپرمن در وضعیتی بحرانی قرار گرفته که باید به هر نحوی که شده به کشتار های بی رحمانۀ روگول زار پایان دهد! و حالا در آخرین شماره از این مینی سری هیجان انگیز زمانی فرا رسیده است که سوپرمن یا باید بکشد و یا کشته شود!

همانطور که از خلاصه داستان ها مشخص است اتفاقی نامعلوم برای لوییز لین و جان افتاده و سوپرمن با تهدیدی با قدرت های بی اندازه مواجه شده اما این اتفاق چیست و این تهدید از کجا آمده است؟! برای جواب باید تا تاریخ ۳۰ می سال جاری و انتشار شماره اول این مینی سری منتظر ماند!

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments