شایعه: قرار است که Mar-Vell در فیلم کاپیتان مارول حضور داشته باشد!

گزارش شده که فیلم نامه فیلم “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) به بیرون درز کرده و تعدادی اسپویلر هیجان انگیز به همراه داشته است. البته اگر فیلم نامه ی اصلی باشد، استودیو مارول هنوز ماه‌ها زمان پیش رو دارد تا فیلم برداری را شروع کند، پس هنوز بحث تغییرات در داستان وجود دارد.
برطبق گفته سایت MCU Exchange، فیلم جنبه‌هایی از ارتباط کارول دنورز (Carol Danvers) با مار-ول (Mar-Vell) یا همان کاپیتان مارول اصلی را به نمایش خواهد گذاشت. هنوز مشخص نشده که نقش Mar-Vell در اوریجین کارول دنورز به چه صورت خواهد بود، یا اینکه اصلا او با لباس کلاسیکش ظاهر می شود یا نه.
جنبه دیگری که در فیلم نامه خیلی تکرار شده، ماشین Psyche-Magnetron بود. دستگاهی که توسط نژاد Kree ساخته شده و از آن استفاده های زیادی صورت می گیرد ولی ممکن است که مهمترین استفاده‌ اش قدرت بخشیدن به انسان‌ها باشد. این ماشین به شکل مختصری با کارول دنورز ارتباط دارد و دلیل اینکه او ابرقهرمان می شود همین ماشین است. در دنیای کمیک، این ماشین نیمی از دی‌ان‌ای نژاد Kree را به او می دهد، یک احساس در ضمیر ناخودآگاهـش که باعث به وجود آمدن میلی برای ابرقهرمان شدن می شود، و اینکه انرژی Nega Bands شخصیت Mar-Vell را می دزدد تنها برای اینکه به یک ابرقهرمان تبدیل شود.
مقصد اصلی فیلم نامه فیلم Captain Marvel این است که Psyche-Magnetron باید همان چیزی باشد که کارول با آن به قدرت‌های ابرقهرمانی دست می یابد. به علاوه اینکه به کارول قدرت داده شده و Pshyche-Magnetron اثری مضاعف بر نیمه Kree او و آرایش ژنتیکی نیمه انسانی اش خواهد داشت که مطمئناً سرعت سالخورد‌گی او را پایین می آورد. این به شکل تئوری توضیح می دهد که چطور کاپیتان مارول از سال ۱۹۹۰ در MCU بوده و در فیلم “Avengers: Infinity War” بدون اینکه پیر شده باشد حضور پیدا می کند.

بالاخره پس از مدت‌ها طرفداران این شخصیت خوشحال خواهند شد که بفهمند این نقشه ها برای هویت اصلی کارول، یعنی Ms.Marvel بوده که در خیلی ‌‌‌جاها به آن اشاره شده است. بدین معناست که یا کارول را خواهیم دید که با لباس ابرقهرمانی خودش با جنایت مبارزه می کند، یا قبل از اینکه کاپیتان مارول شود، هنوز مشخص نیست، ولی این شخصیت با لباسش در قسمت‌هایی از فیلم حضور پیدا می کند.
باز هم اساس تمامی این شایعات یک فیلم نامه است که به بیرون درز کرده و حتی اگر هم این فیلم نامه خیلی مهم باشد، هیچ ضمانتی وجود ندارد که تمام یا قسمتی از این فیلم نامه تا زمان فیلمبرداری تغییر نکند یا کلا از بین نرود.
محصول بزرگی مثل Captain Marvel، برای استودیو مارول بسیار مهم است زیرا این استودیو نه تنها مشتاق است که از اولین قهرمان زن اصلی خود بروی پرده ی نقره ای رونمایی کند بلکه این فیلم ارتباط محکمی با خط‌ داستانی چندین فیلم در حال جریان دارد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments