لایو اکشن کمیک معروف The Invisibles ساخته خواهد شد

کمیکِ The Invisibles، سری‌ کمیکی خلق شده توسطِ گرنت موریسون برای انتشارات ورتیگو (یکی از زیرمجموعه‌ های دی سی کامیکس) است که بین سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۰ چاپ شد؛ این کمیک (که در واقع شامل سه‌ ولوم می باشد) اولین عنوان اختصاصی با حق مالکیت موریسون در دی سی کامیکس بود که توسط طراحان منحصر به فردی مانند برایان بولاند، ایوان ریس، شان فیلیپس، فیل خیمنز و بسیاری دیگر طراحی شده است.

از این کمیک همواره به عنوان یکی از بهترین آثار یا شاید بهترین اثر خلق شده به دست موریسون یاد می شود که در کنار تم علمی-تخیلی و لحظات اکشنِ خود، مفاهیم عمیق و اجتماعی فراوانی را در خود جای داده است.

The Invisibles

موریسون به تازگی طبق قرارداد جدیدش، قرار است به عنوان تهیه کننده‌ی چندین اثر اورجینال در شبکه ها و سرویس های استریمِ Universal Cable Productions حضور پیدا کند و به‌دنبال این قرارداد، شاهد اقتباسی از سری‌ The Invisibles خواهیم بود. اما هنوز تاریخ انتشار این سریال، یا شبکه ای که سریال در آن پخش می شود منتشر نشده است.

هم چنین موریسون در حال تدارک دیدن اقتباسی از رُمان Brave New World در UCP می باشد و در این پروژه، به عنوان نویسنده و تهیه کننده حضور خواهد داشت.

10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments