میانگین نمرات سریال دووم پاترول – Doom Patrol

گروه دووم پاترول از جمله گروه هایی است که همواره طرفداران و هم چنین نویسندگان خاص خود را در طول تاریخ داشته است؛ از ران کلاسیک و محبوب گرنت موریسون گرفته تا سریِ نسبتاً جدید جرارد وی، همه از خاص ترین کمیک های ژانر ابرقهرمانی محسوب می شوند که میزان تاثیرگذاریِ این گروه را در طول تاریخ نسبت به همتایان خود نشان می دهند.

سریال اختصاصی این گروه (که نخستین اقتباس لایو اکشن از آن ها به حساب می‌ آید) از ابتدای ساختش تا به امروز، از آثار مورد انتظار سال برای طرفداران دنیای کمیک بوده است و تمام آنان را در انتظارِ دیدنِ شخصیت‌هایی چون ربات‌ من، اِلستی-ومن، نگاتیومن، سایبورگ، کریزی جین و دیگر شخصیت‌های عجیب‌ و غریب سری کمیک‌های دووم پاترول گذاشته است.

نخستین حضور اعضای این گروه در سرویس استریم دی سی یونیورس، به قسمت چهارمِ فصل اولِ سریال تایتان‌ ها (Titans) برمی‌گردد که در همان اپیزود به تنهایی توانستند بینندگان را شیفته‌ی شخصیت‌های نامتعارف و دوست‌ داشتنی‌‌شان کنند؛ البته با توجه به رابطه و شیمی جالبی که بین اعضای این گروه موجود است، از آن ها انتظار می‌ رود تا در سریال اختصاصی خود نیز خوش بدرخشند.

اکنون در روز پخش این سریال در استریم دی‌ سی یونیورس، بیایید نگاهی به نقدهای رسمی منتشر شده از اپیزودِ پایلوت این سریال بیاندازیم؛ نقدهایی که نوید یک سریال بسیار خوب و سرگرم کننده را می دهند:

منتقد RogerEbert.com:

به عقیده‌ی من، نخستین ساعت از این ماجراجوییِ عجیب‌ و غریب، بسیار لذت‌ بخش‌ تر و منسجم‌ تر از سریال تایتان‌ها بود؛ که بواسطه‌ی مسیرِ هوشمندانه‌اش و گردهمایی‌ِ عالی میان شخصیت‌ ها، جان گرفته است.
۸/۱۰

منتقد Boston Herald:

این اقتباس، که کاری‌ست از تهیه‌کنندگانی همچون جف جانز و گِرگ برلانتی، به اندازه‌ی کمیک‌هایش شگفت‌ انگیز و عجیب است.
۷.۵/۱۰

منتقد Pittsburgh Post-Gazette:

دووم پاترول، یک اپیزود پایلوتِ سرگرم‌کننده و درخشان را ارائه می‌ دهد که خودش را با سفر عمیقی که به درون پیشینه‌ی شخصیت‌هایش دارد، متمایز می‌کند.
۷/۱۰

منتقد Collider:

به‌ لحاظ حال‌ و هوا، تم، عملکرد بازیگر ها و لذت اثر، دووم پاترول یک شگفتی است. اما به عنوان بخشی جدا و متمایز از داستان، این اپیزودِ پایلوت – که تنها قسمتِ سریال بدون داشتن محدودیت هاست – صرفاً یک نقطه‌ی آغاز است که داستان از آن جا شروع می‌ شود.
۶/۱۰

پخش این سریال از تاریخ ۱۵ فوریه (مصادف با ۲۶ بهمن) سال جاری، با حضور بازیگرانی چون برندون فریسر، آوریل بالبی، مت بومر و جُیون وید در سرویس استریم دی‌ سی یونیورس آغاز خواهد شد.

۷.۴

Doom Patrol - Season 1

  • Metacritic ۷
  • Rotten Tomatoes ۷.۸
منبع Metacritic
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments