نسخه‌ی خانگی فیلم لیگ عدالت (Justice League) شامل چندین صحنه‌ی اضافه شده خواهد بود

جزئیات نسخه های دیجیتال و بلو ری فیلم لیگ عدالت اعلام شد.

پانزدهم نوامبر سال ۲۰۱۷ بود که فیلم لیگ عدالت پس از مدت ها انتظار اکران شد اما با تمام هزینه ها و برنامه ریزی هایی که برای این فیلم شده بود؛ لیگ عدالت موفق نشد در سطح انتظارات عموم ظاهر شود و در گیشه نیز به موفقیت چشمگیری دست نیافت.

بسیاری از هواداران دلیل ضعف عملکرد فیلم لیگ عدالت را در دخالت های بی جای کمپانی برادران وارنر در حذف تعدادی از سکانس ها و ریشوت های اضافه شده به فیلم می دانستند. به همین دلیل از همان ابتدای اکران، خواهان منتشر شدن نسخه “Extended” کارگردان اصلی فیلم یعنی “زک اسنایدر” شدند و حالا، پس از گذشت تقریباً دو ماه از اکران فیلم لیگ عدالت، سرانجام کمپانی برادران وارنر جزئیات رسمی نسخه‌ های دیجیتال و بلوری (Blu-ray) را اعلام کرد.

طبق جزئیات رسمی که توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شده است نسخه های دیجیتال و بلو ری فیلم عدالت دارای زمان بیشتری خواهد بود که شامل چند صحنه‌ی اضافه شده از جمله صحنه‌ ای مربوط به سوپرمن می‌باشد.

ویدئویی کوتاه نیز از این نسخه منتشر شده است و سکانس هایی را به نمایش می گذارد که در نسخه‌ی سینمایی فیلم لیگ عدالت دیده نشده اند.

بنابراین بیانیه رسمی کمپانی برادران وارنر تمامی گزارشات قبلی مبنی بر اینکه نسخه بلو ری و دیجیتال لیگ عدالت فقط شامل یک صحنه‌ی اضافی خواهد بود را رد می کند؛ با این حال این بیانیه، نسخه‌ی “Extended” یا نسخه‌ی “زک اسنایدر” را نیز تأیید نمی‌کند، اما به این معناست که دست کم شاهد صحنه‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ی سینمایی فیلم لیگ عدالت خواهیم بود؛ علاوه بر این، طبق جزئیات اعلام شده نسخه‌ی بلو ری شامل پشت صحنه‌هایی از روند تهیه فیلم و مصاحبه‌هایی با عوامل سازنده‌‌ی فیلم خواهد بود.

نسخه‌ی دیجیتال فیلم لیگ عدالت در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۸ (۲۴ بهمن ۱۳۹۶) و نسخه‌ی بلو ری آن یک ماه بعد یعنی در تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) عرضه خواهد شد.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments