مارول برای ساخت انیمیشن های سریالی با شبکه Hulu همکاری خواهد کرد

بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه‌ی Hulu با یکدیگر قراردادی مبنی بر ساخت پنج سریال انیمیشنی جدید، با حضور برخی از کاراکترهای گمنام انتشارات مارول امضا کرده‌اند. در ادامه به معرفی این سریال ها خواهیم پرداخت.

این سریال ها عبارت اند از: Marvel’s M.O.D.O.K و Marvel’s Howard The Duck و Marvel’s Hit-Monkey و Marvel’s Tigra & Dazzler Show که در نهایت در سریال Marvel’s Offenders شاهد کراس اور قهرمانان این چهار سریال با یکدیگر خواهیم بود.

اطلاعات منتشر شده از مشخصاتِ این سریال ها به این گونه است:

سریال انیمیشنی Marvel’s M.O.D.O.K:

این سریال بر روی یک فرد شرور با کله‌ای بزرگ و بدنی کوچک تمرکز دارد که در تلاش است تا سازمان مجرمانه‌ی خود را اداره کند. این سریال توسط جوردن بلام و پیتون ازوالد نوشته خواهد شد و جف لوب تهیه کننده‌ی آن می باشد.

سریال انیمیشنی Marvel’s Hit-Monkey:

یک داستان تاریکِ سینماتیک و بامزه درباره‌ی یک میمون برفی ژاپنی که توسط روح یک آدمکش آمریکایی برای گرفتن انتقام تعلیم می بیند و راهی به دنیای زیرینِ توکیو می یابد. فیلمنامه‌ی این سریال توسط جاش گوردون و ویل پک به نگارش در خواهد آمد و توسط جف لوب تهیه کنندگی خواهد شد.

سریال انیمیشنی Marvel’s Tigra & Dazzler Show:

این سریال، داستانِ دو قهرمان و دوست صمیمی، با نام های دزلر و تیگرا را روایت می کند که برای کسب شهرت در میان انسان هایی با قدرت های فوق بشری، تلاش می کنند. چلسی هندلر و اریکا ریوینوجا نویسندگان این اثر خواهند بود و جف لوب نیز دوباره برای تهیه کنندگی بازخواهد گشت.

سریال انیمیشنی Marvel’s Howard The Duck:

در این سریال قرار است با هاوارد اردکه، اردک آمریکایی و جنگجوی محبوب، همراه شویم که در دنیایی دیگر گیر افتاده است و باید با کمک یار خود یعنی بِوِرلی به دنیای خود بازگردد. آن هم قبل از اینکه دکتر بانگ که شرور داستان است او را نابود کند! کوین اسمیت و دیو ویلیس فیلمنامه نویسان این اثر خواهند بود و جف لوب نیز تهیه کننده‌ی آن را بر عهده خواهد داشت.

سریال انیمیشنی Marvel’s Offenders:

با وجود اینکه هیچ کسی از آن ها تقاضا نکرده اما مودوک، هاوارد اردکه، دزلر، تیگرا و هیت مانکی مجبور می شوند برای نجات جهان و بخش هایی از یونیورس با یکدیگر همکاری کنند. هر چند به نفع ماست که این کار را نکنند! ضمن اینکه همانند عناوین پیشین، تهیه کنندگی این اثر هم با جف لوب خواهد بود.

لازم به ذکر است که سریال Marvel’s Tigra & Dazzler Show اولین سریال مارول است که در آن شاهد همکاری بین یک کاراکتر از سری کمیک های افراد ایکس و یکی دیگر از قهرمانان اورجینال مارول هستیم. این مسئله نمایانگر آن است که توافق بین دیزنی و فاکس با موفقیت پیش رفته و نتایج آن را زودتر از آنچه که پیش بینی می شد خواهیم دید.

Marvel's Offenders

هم چنین عنوان Marvel’s Offenders به یکی دیگر از سریال های مارول با نام Marvel’s Deffenders اشاره دارد که کراس اوری بین قهرمانان سریال های مارول در شبکه نتفلیکس بود. جف لوب در رابطه با این سریال این چنین گفت:

یه کله گنده، یه میمون، یه خانم ببر نما و یه ملکه‌ی دیسکو. و همین طور یه اردک. هیچ کسی به جز بخش تلویزیونی مارول و شبکه‌ی Hulu نمی تونست این کار رو بکنه!
مودوک، دزلر، تیگرا، هاوارد اردکه و هیت مانکی یه تیم تشکیل میدن که هیچکس درخواستش رو نکرده بود… به اسم The Offenders! (فقط صبر کنید تا بفهمید که کی قراره تیم رو رهبری کنه!)
ما یه استعداد عظیم داریم که یه سریال انیمیشنیِ بزرگسالانه‌ی فوق العاده، بامزه، نو و شگفت انگیز رو بسازیم. واقعاً هیجان زده‌ام تا ببینم نتیجه‌ی کار چی میشه.

این اولین بار نیست که کاراکترهای مارول راهی شبکه‌ی Hulu شده‌اند. سریال Marvel’s Runaways نیز از دیگر سریال های است که حاصل همکاری مارول با شبکه‌ی تلویزیونی Hulu می باشد. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ و فصل دوم آن در دسامبر سال ۲۰۱۸ پخش شد.

تا کنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ پخش این سریال ها در دسترس نیست و باید منتظر اخبار رسمی و صحبت های آینده‌ی جف لوب بمانیم.

15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments